Rodzice partnerami nauczyciela (w) edukacji przedszkolnej dziecka

Nowość
Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk

Książka porusza ważną problematykę zarówno na poziomie teorii, jak i badań naukowych. Publikacja wypełnia lukę w namyśle na temat relacji nauczyciela z rodzicem na poziomie wychowania przedszkolnego oraz inspiruje do dalszych analiz trudności związanych z tworzeniem wspólnot edukacyjnych w przedszkolach. Książka jest wartościowym dziełem, wnosi nowe spojrzenie na wiele obszarów związanych z organizowaniem współpracy na poziomie edukacji przedszkolnej.

Dr hab. Jolanta Andrzejewska, prof. UMCS

 

Obszarów wzajemnej współpracy pomiędzy środowiskiem instytucjonalnym i rodzinnym – jak ukazano to w książce – jest wiele, mają one różny wymiar i dotykają zróżnicowanych aspektów, zarówno na poziomie ogólnym: placówka przedszkolna ↔ rodzina oraz w relacjach bezpośrednich: nauczyciele ↔ rodzice i dzieci.

Do osób najbardziej zainteresowanych pracą zaliczyć należy pedagogów-teoretyków, specjalistów z zakresu edukacji elementarnej, badaczy wczesnej edukacji, metodyków, nauczycieli-praktyków w przedszkolach i klasach początkowych. Grupę potencjalnych odbiorców powiększą zapewne studenci pedagogiki.

Dr hab. Joanna Sosnowska, prof. UŁ

 

ISBN: 
978-83-7614-456-6
Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2019
Oprawa: 
miękka
Format: 
156x232 mm
Liczba stron: 
166
Liczba arkuszy wydawniczych: 
8,3